vårvårvår

Är det bara jag som kände solen idag ?
Är det bara jag som kände värmen idag ?
Är det bara jag som känner lycka för att våren äntligen är här.
Ja hjärtligt välkommen till Hudiksvall ♥ Du är efterlängtad!


Ja idag blev det verkligen en lång dag och ännu är den inte slut. Klev upp runt kl 6 för jag skulle vara på sjukhuset kl 7. Jobbade till kl 4 men jag hade tur och fick slutade kvart i, och då sprang jag ner till cykeln och hoppasde på den för kl 4 skulle jag vara på "House of Martens" och städa. Och där blev jag tills kl 9 ungefär. Men nu ligger jag äntligen hemma i min sköna säng och vilar upp mig lite :) Joakim ringde nyss och då blev jag glad i magen.
I morgon jobbar jag min sista dag på sjukhuset, det är faktiskt lite sorgligt för det är nu man har börjat komma in i hur allting fungerar där och då är det slut, men a jag kanske hämnar där någon mer gång senare i livet, vem vet ? :) Sen i morgon på kvällen bjöd Anna hem mig till Anton på grillning och lite lekar :) så jag ska troligtvis dit, och det ska bli roligt.
Ne skriver mer i morgon för nu är det dags att få lite skönhetssömn. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Här nere i Norrköping är det också varmt kan jag lova :)

2009-04-25 @ 12:08:02
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0