Dagarna går så fort

Idag så har jag pluggat i princip hela dagen, det är inte allt för roligt om vi säger så men det är väldigt nödvändigt. Det vore skönt att få lite gjort nu innan skolan börjar igen. Så jag slipper sitta där med massa arbeten i slutet och vara jätte stressad. Men nu ska jag snart åka till mamma och lämna henne bilen, och sen ska jag ner på bjuåkers grusplan och kika på när Bjuråker möter Delsbo.

I måndags var jag med Joakim hela dagen, vi låg typ bara i sägen och kikade på film för båda var rätt så trött. Senare på kvällen hade både jag och han träning, så kl halv 7 hämtade jag Agnes hemma hos Camilla och vi drog mot Näsviken och tränade lite fotboll. Det gick väl rättså bra även fast konditionen tryter och jag hostar en massa :) Fick även veta att vi har match nu på lördag och  sen efter den ska vi träffas hela fotbolls laget och sova i militärtält och typ bada kar eller vad dom nu sa. Så vi hoppas på att det blir trevligt!

I söndags var jag tre timmar med Andreas och barnen och de kändes bra. Det var verkigen full fart på både Zeb och Steffo men det är förstårligt att de blir glad när de får vara med Andreas.
Efter att varit med dem så åkte jag hem till mamma i Norrbo och träffade lite folk, bl.a. mormor och morfar var där och åt middag. Det blir tyvärr inte allt för ofta jag träffar dem men det är lika kul varje gång, sen skjutasde jag hem dem till strömbacka igen :) När jag kom hem igen så ringde Gustav och Ante och örsade om att jag skulle till Delsbo och följa dem på bygdegårn en sväng så då blev de till att åka till Delsbo och vara lite social :) sen slutade natten hemma hos min älskade Joakim ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0