Britta

Får man skylla på friidrotten eller ? Jo men det gör jag.
Klockan är halv 1 på dagen och jag sitter fortfarande i soffan utan att ha klätt på mig. Men det är faktiskt för att det är friidrott på tvn och den vill man se :) Kan ju inte missa när de svenska pojkarna tävlar, och dom imponerar på mig. Annars om inte det var så hade jag nog varit och städat mitt rum eller varit ute och sprungit.
Det är jag nästan helt säker på ^^ haha!
Ikväll eller ja på eftermiddagen i alla fall så ska jag träffa Britta och umgås med henne, vi ska på bockarna. Det kanske känns som vi har varit där rätt så mycket på senaste tiden men  vi måste passa på allt om går nu innan hon flyttar ner till Kalmar och är där och gör den staden lite mer disco.



ÄLSKAR DIG BRITTA ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0