I Strömbacka

Oj vilken kanon kväll de blev ikväll. Jag har tillbringat hela kvällen med de tre bästa tjejerna. Jag, Evelina, Agnes och Britta har varit uppe i Strömbacka hos Britta och haft en liten "avskedskväll" för Britta. Det kändes inte riktigt som vi sa adjö för vi hade de riktigt roligt med många skratt och fula bilder :) men de känns skönt att vi fick en bra sista kväll tillsammans. Vi har ätit nästan två liter glass med chokladsås, och vi har ätit ostbricka. Vi har även hunnit med att se filmen Linas kvällsbok och den var en liten besvikelse faktiskt. Jag brukar inte gilla när folk säger at böckerna är bättre än filmerna men så var det faktiskt i det här fallet. Gillade boken mer :) Men annars har jag haft de riktigt bra. Så nu tänker ja inte skriva hur ledsen jag är över att Britta ska flytta för nu vill jag ha humöret kvar på topp. Kan säga att man inte kan någonting annat än att älska er tre! ♥ Tack för ikväll!




Kommentarer
Postat av: B

ÅH! det är typ först nu jag inser hur mycket jag faktiskt kommer sakna er. jag älskar oss <3

2009-08-25 @ 23:31:09
URL: http://sportnoerden.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0