Jobbet

Just nu sitter jag på jobbet och har det väldigt lugnt, nu undrar säkert någon hur jag kan ha tid till att sitta med bloggen men som jag sa så är det väldigt lugnt här idag. Jag jobbar med Karin idag och vi började dagen med att ta en promenad vid kl 20 över 8 med våra pensionär :) vi var ute till nästan kl 9 . Efter det så satte vi oss ute på altan där vi fikade i solen. Mysigt värre :) sen har jag även varit nere på trivselstugan idag där de spelade bingo och hjälp till. För dom som inte vet så är trivselstugan ett ställe där alla pensionärer kan träffas och umgås med varandra. För det händer annars inte så ofta att man träffar folk från andra avdelningar. Där brukar vi spela bingo, lyssna på musik, fika och ha andra gemensamma aktiviteter :) a så nu sitter jag bara här och väntar på att dagen snart är slut och jag ska åka hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0