Måndag

Ja idag är det måndag och de flesta har väl börjat att jobba igen. Själv om någon har missat det så är jag arbetslös och har inte så mycket att göra på dagarna. Klev upp kl 9 idag då mamma skickade ett sms till mig om någonting. Gick ner och la mig i soffan och kikade på twiligth och åt pizza som fanns kvar sen igår. Aaa hör ni hur farlig mina dagar är, måste ta tag i mig själv och hitta på saker nu innan ja typ blir fet som gud vet vad. hm ja nu fick jag en idé undra om jag ska ta Klint med mig och gå ut på en promenad :) ja de ska jag göra, mamma kommer inte hem fören runt halv  4 ändå. Och då ska jag åka in till stan och städa lite.

See you nu ska jag och Klint ut och gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0