Paintball

Igår spelade jag painball med bland annat dom här fyra, och det var riktigt roligt. Det var Markus som hade lyckats typ dra ihop ett gäng. Så vi var 18 st som spelade painball ute i forsa skogarna. Det är någonting jag verkligen kan rekommendera men de är grymt jobbigt också, man var typ helt slut och svettig efter 10 min, fast man orkar ändå hålla på i typ 3 timmar. För de är kul :) Ja men efter att vi spelat paintball så åkte vi på Amandas och åt en varsin Pizza, för de var vi värde haha. Sen var jag ner på stan en sväng och träffade lite folk, bland annat Haime som lät mig byta om där och göra mig lite i ordning där och de va snällt.

Idag ska jag bara in till stan och städa tror jag, händer inte så mycket annat..


Kommentarer
Postat av: Syster

Så då låg du inte bara och gömde dej då och va rädd ;) ?? Det är säkert superroligt. Kram på dej!

2009-08-29 @ 12:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0