Tisdag

Ja nu är kl strax efter 12 och jag och mamma har precis kommit in efter en ca 5km promanad med Klint. Det var riktigt skönt att gå ut och gå innan frukosten faktiskt. Och att ha sällskap av mamma betydde mycket för då har man någon att prata med under tiden :) Vid halv 2 då ska jag åka till pappa och förhoppningsvis hinna träffa han lite, ska även passa på att bada när jag är där för det längtar jag verkligen efter nu. Det känns som det var evigheter sen.  Senare ikväll ska jag troligtvis in till Hudik och träffa Erik H och vara lite med honom, det ska bli roligt, men han ska få träna lite först och så. Så jag vet inte riktigt hur mycket klockan kommer hinna bli men vi ser väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0