Underbar sommarkväll

Åh vilken mysig kväll det blev ikväll efter jobbet. Skyndade mig hem till mamma i Norrbo för jag visste att Liam var där. Och när jag kom till Norrbo så hade dom precis gått ner till sjön och Liam hade även hunit med att bada. Men fy vad kallt de skulle ha varit. När jag kom så hoppade vi i båten och for ut på en liten fisketur. Fiskelyckan hade vi inte riktigt på våran sida för vi fick typ bara en Abborre. Men de var otroligt mysigt. Jag och Liam har suttit och sjung lite olika låtar som tillexempel " akta dig för Ruskprick, akta dig för Ruskprick. Ruskprick är så bläng, Ruskprick är så bläng" A vi har sjungit många olika små knasiga låtar. Efter fike turen fick även Liam turen att åka lite fyrhjuling med Jan. Nu har Liam precis gått och lagt sig efter en mys stund i soffan. Puss på dig Liam ♥

Ps. Får inte glömma de roligaste på hela kvällen, Mamma ramlade i sjön! hahahahhahahah...








En bättre kväll får man leta efter, och mamma kommer typ slå mig gul och blå om hon ser att jag har lagt ut den här bilden, men de är det faktiskt värt ^^

Ja nu ska jag fortsätta där jag var när jag skrev tidigare idag. Igår jobbade jag till kl 9 och då kom Britta till jobbet och vi for jag full fart mot forsa. Där bytte jag om och gjorde mig lite i ordning för en utgång på Stadt. På stadt spelade "Idol Robin" inte för att vi lyssnade så mycket, men jag stod opch pratade med honom i baren sen. haha ja jag vet att jag är cool ^^ Det blev en lyckad kväll med trevliga människor :) Jag och Britta sov i forsa.


Här har vi Robin nere på scenen på Stadt.


Och här är han som typ spelade bas, lite knasig kille faktikt.
Pratade även med honom senare men a lite kul va han med.


Dansgolvet, a de blev en liten galen bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0