Colombia och Jocke

Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få komma tillbaka till Colombia. Jag saknar alla som jag träffade där nere, svenskar som colombianer. Alla var så himla underbara. Tänk om man hade haft mycket pengar, då hade jag utan tvekan åkt ner dit igen. Inte för att det skulle vara samma sak som första gången jag var där. Men det skulle ändå vara helt underbart. Jag har så otrolit många, stora som små minnen från den resan som alltid kommer att leva kvar.
Nu måste jag ta tag i mitt liv snart och göra någonting vettigt känner jag. Istället för att sitta hemma och tittapå alla underbara resor som man har gjort och som man skulle vilja göra så måste jag ta tag i det här och försöka skaffa mig ett jobb så att jag kan få göra ännu en underbar resa.



Idag kommer Jocke hem från Turkiet, så äntligen ska jag få träffa han igen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0