Va vilken tjej



Nu kan jag vara lite stolt över mig själv tycker jag. Ibland får man faktiskt vara det ^^
Ikväll har jag varit och tränat fotboll, det är helt otroligt det var nog första träningen på två månader. Och om jag ska erkänna så var det riktigt roligt. Men min kondition hållde inte riktigt med mig bara men han får plågas lite till för nu ska jag försöka att komma igång igen. Sen efter träningen vid halv 10 på kvällen så fick jag för mig att jag skulle åka upp till Strömbacka till Britta och få hjälp med mitt CV så nu äntligen är det typ klart med, det är bara det personliga brevet som inte är klart men det får jag fixa till nä jag hittar någon roligt jobb som jag vill ha ^^ Men jag måste tacka Britta för den hjälp hon gav mig för det betydde verkligen suuper mycket för mig. Hade inte klarat det utan henne om vi säger så :)
så tack! Så ikväll fick jag lite gjort och det känns så skönt :)

Ps. Jag älskar verkligen den där bilden, vet inte varför men det är någonting med den som gör mig glad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0