Veckan

En liten tillbaka blick över veckan som har varit, de blir en kort resume.
I tisdags åkte jag in til stan och träffade Erik Högberg, vi gick på Sigge Hill och de va trevligt!



I onsdags var jag ledig och det var väldigt  skönt, på kvällskvisten hade mamma och Jan några vänner på besök och de åt surströmming och så, men jag och August hade turen och fick tacos istället ^^ Men vi hittade ett litet ovanligt djur, eller djuret är väl inte ovanligt men att få hålla i en är väl ligick inte ovanligare. Det var i alla fall en fladdermus. Jag filmade lite så ska lägga upp de. Sen åkte jag inte till staden och gick på bockarna en sväng. Men var inte där nå länge eftersom jag skulle jobba på torsdagen.
 
 

Igår var det torsdag och då jobbade jag i princip hela dagen. Jobbade på Dellengården mellan kl 07.00-14.00 sen kom ja hem vid 15.00 tror jag. och for till stan kl 16.00 och jobbade till kl 21.00.
FY säger jag bara, igen att rekommendera.


Kommentarer
Postat av: Elina

Men! Vart kom den lill rötta ifrån då? har aldrig sett en fladdermus så nära :)

2009-08-07 @ 17:28:37
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0