Busväder

Snööö.. Ja nu har verkligen snön kommit och jag hoppas att den stannar kvar till Julafton. Men det skulle bli hemskt varmt för att allt det här ska hinna försvinna. Och det tror jag inte eftersom det bara verkar bli kallare och kallare :) Snön har dock gjort så at jag sitter fast i Norrbo för mamma tillåter mig inte att åka ut i detta busväder. Risken för att åka i diket är alldeles för stor. Det snöar sjukt mycket plus att det blåser lite och då är det lätt att vägen försvinner. Men jag sitter bra här framför tv och den öppna spisen. Den ger god värme i vinterkylan :) Nu när det kommer snö tycker jag att det är dags att bjuda på lite vinter bilder ♥


KÄRLEK! ♥


Kommentarer
Postat av: Syster

Ååååh vad mysigt med öppen spis!! Det vill jag också ha... allra helst när elementet i köket slutade att fungera på fm så jag har fryyyysit som en tok. Brrrr!! Håll dej hos mammsen du och ge henne en stor kram från mej. Kram på dej också!

2009-12-15 @ 18:07:30
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket! =) det var roligt att höra, dock lät det lite tveksamt när du skrev "vet inte riktigt varför jag kollar" haha! :D men tack iaf! :)

2009-12-15 @ 22:40:53
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: rasha

sööööta :D

2009-12-16 @ 00:51:59
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0