Fast körning

Igår måste det har vare de värsta vintervädret på väldigt länge, shiiit va det snöade. Och såklart så skulle vi ut och åka madrass ett gäng. Just då när vi åkte iväg så tyckte jag inte att det snöade så himla mycket men sen medans vi var ute och åkte såg vi inte en meter åt något håll skulle jag tro. Roligt hade vi men när vi mötte en plogbil mitt ute i skogen där dte var astrångt började jag bli lite nervös ett tag. Men det gick bra. Sen lite senare på kvällen så fick jag skjutsa lite folk. Jag tror att det blev 5 vänder fram och tillbaka till Svanbacken. Men inte gör det någonting inte :) Även att jag körde fast två gånger och det var ju inte lika roligt om vi säger så. Men jag kom ju loss så det är väl synd at klaga. Idag blir det en väldigt lugn dag tror jag för i morgon är det jobb som gäller. Är lite nervös för jag har aldrig varit där. men ääh! 
Bjuder på en till bild på Alve eftersom jag har lite brist på bilder just nu och för att han är otroligt söt. Tror jag ska ta och knäppa ute på landskapet så ni får se hur mycket snö det är. ojojoj :)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0