Frejagården

Vart tog min lediga och sköna dag vägen ? kl var ju bara "12" och jag hade hela dagen framför mig. Gud vad snabbt en dag kan förändras. För nu ska jag börja jobba om en och en halv timme. Fast jag ska verkligen inte klaga för jag kommer få ganska bra med pengar i Januari för nu har jag jobbat ganska mycket i December eller jag ska jobba ganska mycket. Och i Januari kommer jag att behöva pengar det vet jag ju :) Längtar! Så nu sticker jag till Frejagården och jobbar där, sista jag jobba där blev jag spottad på två gånger. Hoppas mina söta gamlingar är på bättre humör idag och att vi får en mysig kväll tillsammans.


Bilden är från tiden i England :)


Kommentarer
Postat av: rasha

snyggaste hudiktjejeeeen! :D

2009-12-16 @ 23:58:41
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

vore ascoolt om jag kunde komma till dig sen föresten. du vet :) där du kommer att vara. 1000 spänn är inget ju. Detta måste vi spåna på . PUSS :*

2009-12-16 @ 23:59:33
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0