Handboll

Ja nu har jag krypit ner mig i soffan hos pappa. Det är söndag och jag tänkter inte göra så mycket. Det är sjuk tråkigt väder igen. Det vita är nästan helt borta och det är grått och trist igen + halka. Gun kom precis in med nybakta lussekatter och dom var jätte goda. Just nu är det handboll, svenska damerna som spelar mot Brasilien så nu tänker jag krypa ännu längre ner i soffan och heja Sverige till en vinst. Lycka till Sverige!


Nu när jag sitter och kikar på det svenska handollslandslaget så längtar jag tillbaka till Norge. Där jag och Britta var -08 och kikade på handbollsEM, fast då var det dock herrerna som spelade. Och det är enligt mig bättre. Men jag nöjer mig gott och väl med damerna och ser tillbaka till en bra tid i Trondheim med Britta :) ♥ Måste bara säga Johan Pettersson, vilken kille! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0