Lilla julafton

Nu har precis jag pappa och Gun haft lilla julafton och öppnat julklappar :) Det var mys. Jag har fått en plattång, chokladask, vantar och en ny mobiltelefon som jag hoppas kommer bli jätte jätte bra :) Det är alltid lika kul att börja om på en ny mobil. Och se alla nya funktioner och komma fram till hur allting fungerar. Och som sagt så hoppas jag att jag kommer att trivas med den och att vi kommer att komma överens. Jag måste verkligen tacka pappa och Gun för sakerna. ♥ TACK! Men nu ska jag åka vidare till min älskade Joakim och fira lite jul med honom med och byta julklappar med honom, tyvärr kan vi inte vara vaken hela natten eftersom jag olyckligtvis jobbar i morgon bitte. Men vi kan få en mysig kväll i alla fall :)



Världens bästa pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0