New Moon

Ja igår var jag och Agnes på bio och äntligen såg vi New moon. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen. Självklart så älskade jag den eftersom jag älskar allt som har med twiligth att göra just nu. Det var roligt att få se de på film och bli lite påmind om vad som hände. Lite överdriven var den allt men som sagt kan jag ingenting annat än tycka om den :) Eftersom både jag och Agnes hade läst boken så satt vi och prata om den innan och försökte komma på vad som skulle hända i filmen och hur boken slutade osv, tills vi kom på att dom runt omkring oss kanske inte hade läst boken så då blev vi tyst haha. Kul om nån sitter och berättar vad som kommer att hända i filmen och hur den slutar innan den ens har börjat ^^ haha!
Denna vecka bokas flygbiljetterna, vill inte avslöja för mycket innan dom är bokad. Men så fort jag vet att dom är bokad så kan jag berätta lite mer. Men innan vill jag inte utefall de kommer nå i mellan :) Längtar! Men nu ska jag snart åka till Evelina hade jag tänk för idag ska vi klippa oss. Eller i alla fall jag och kanske Evelina med. Det är verkligen behövligt om vi säger så för mitt hår är suuper slitet haha! Så nu kommer mitt hår bli gladare när det får bli lite kortare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0