Paradise hotel

Ja ikväll är det Paradise hotel igen och jag ska vara ärlig och säga att jag har sett varje avsnitt. Fast ibland har jag fått kika på tv6 play för det har varit nått annat som har tagit min tid. Alltså egentligen är det ju ett hemskt program eftersom dom typ bara bråkar med varandra eller a i alla fall nu dom senaste avsnitten. Men ändå vill man hålla kolla på allt som dom gör och ser det nästan varje dag haha. Helst sjuk egentligen :) Men så är det och det är sånt som folk vill se haha. Jag vet faktikt inte riktigt vem jag hejar på det är lite svårt det dära ^^ Alla är lite charmiga på sina sätt. Förutom Francesca då för hon är ju helt knäpp. Alltså att en vuxen människa kan vara så omogen och kalla andra människor saker som hon gör, gör mig nästan orolig. Ne men jag brukar väl inte bry mig så mycket men hon är ju verkligen droppen. Tror hon har tagit sig lite vatten över huve nu och vi får väl se hur många vänner hon har kvar. Ingen vet varför jag lägger ner så mycket egergi på att skriva om det här hehe men det måste vara för att jag somnade i bilen på väg hem från farmor och farfar och har blivit väldigt pigg efter det + att Jocke sitter och spelar tvspel (för ovanlighetens skull) ^^ som gör att jag har super mycket att göra. Ne men det gör ingenting egentlign för jag roar mig bra några timmar framför datorn. Ja som sagt har jag varit i Edsbyn idag och hälsat på min farmor och farfar. Det var väldigt trevligt at få träffa dem igen :) ♥


Paradise hotel killarna ;) eller inte alla nu dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0