Trapp = farligt

Sitter nu hemma hos pappa och tittar på nån gammal film som visas på tvn. Den verkar jätte konstig men äh jag är mest inne i datorn i alla fall. Jag är sjukt trött och ska snart vila mig lite i soffan tänkte jag. Jag och pappa väntar på att Gun ska sluta på jobbet och komma hem med en pizza till oss tre :) Vi skippar julmaten och äter pizza i stället. Mycket trevligt. Julmat hinner man få nog av i alla fall på julafton. Kan ju ta och berätta att jag har fått en väldigt DÅLIG vana nu för tiden. Och det är att ramla i trappen. Nu är det 3:e gången på mindre än två månader tror jag. Det är så himla läskigt och gör så fruktansvärt ont. Det är sjukt att man klarar sig så bra som man gör egentligen. Huvudet måste jag hålla upp i ren reflex men nått annat hinner jag inte skydda.  Så den vänstra delan av rumpan och överarmen på högen är väldigt omtöcknat. Jag fattar inte hur jag lyckas. Skulle väl sitta fint och bryta av sig nå nu så här till jul och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0