Framtiden

Ny dag med nya möjligheter.

Ja fast min dag består av plugg plugg plugg. Det är inge roligt att vakna på morgonen och gå till skolan och när man äntligen kommer hem så måste man ändå plugga! Men jag ska inte klaga för snart är skolan slut för alltid och då kommer jag att sakna den vilket fall. Jag ska erkänna att jag känner paniken komma smygande sakta men säkert. För hallå vad ska man göra när skolan tar slut då ? Det är en trygghet att gå till skolan varje dag och veta vad som väntar en. Men snart så har jag ingen skola att gå till och jag kommer säkert tappa kontakten med många av mina nuvarande vänner. Men frågan är ju vad man ska göra efter skolan ska man plugga vidare direkt ? Eller gå ut i arbetslivet ett tag ? Kanske sticka utomland och ha de bra eller att jobba som volontär ?  Den stora frågan är nu vilket av allternativen jag ska välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0