Mysig helg

Det blev en lugn och skön helg.

Fredagen: Den tillbringade jag tillsammans med Britta. Vi gick till Dackås och fikade, satt säkert där 2 timmar och pratade om allt mellan himel och jord. Det är så skönt att få prata ut ibland. Sen begav vi oss hem till mig och där la vi oss i sängen och åt godis och drack dricka. Det var väldigt mysigt. Vi var även ut på ett litet äventyr på kvällen, då vi träffade många trevliga människor :)

Lördagen: Britta sov kvar hos mig så vi låg kvar i sängen till kl 2 kanske, på den tiden kollade vi lite på skidor och även på filmen Wild Child. Då fick jag se min älskade Alex Pettyfer igen, och kan lova att han fortfarande är lika vacker :) Sen åkte vi hem till Friggesund, men där blev jag inte kvar så länge innan jag åkte vidare mot Delsbo. För min Joakim kom hem från Rumänien då så jag åkte hem till honom. Vi tillbringade lördagen tillsammans och den blev verkligen mysig. Har verkligen saknat honom. Han gav mig 3 par örhängen som han hade köpt där nere i Rumänien. Tack Joakim :)

Söndag: Sov hemma hos Joakim, så jag har varit med honom hela dagen. Vi har tagit de lugnt och bara haft de skönt. Men sen åkte jag på min första träning sen jag kom hem från Colombia och det är väl typ 3 veckor sen, och det var riktigt kul faktiskt. Att få träffa alla igen och de nya tränarna som vi fått. För vi ska nämligen slå ihop Delsbo och Näsviken så nu ska vi bli ett lag. Så våra nya tränare är Näsvikens tränare. Och om någon undrar varför jag inte har tränat på dessa veckor är det för att jag har en spricka i foten. Eller jag har haft en iaf men den gör fortfarande ont i bland. Men nu är jag redo för att börja träna igen :) Det ska bli roligt. Men just nu sitter jag hemma i soffan hos pappa och vi ligger och kikar lite på Beck.

Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0