Berättelse

Vad är det du döljer för mig ? Vem är hon skrek jag till honom. Han gav mig sina sorgsna hundögon och jag föll ihop av gråt, det får inte vara sant. Jag kände hans varma hand smeka över min rygg, tänk om jag ändå våga ta modet till att bara rygga bakåt och få han att inse sitt fel. Men hans hand var så mjuk och len, tänk om dessa händer alltid ville smeka min kropp. Tankarna snurrade inuti mitt huvud och jag väntade på hans förlåtelse, men han gav mig inte ett ljud. Liggandes på golvet vände jag långsamt mitt ledsna ansikte emot honom. I ögonvrån såg jag skymten av en tår som föll ner för hans kind. Tanken av att möta hans blick gjorde mig alldeles stel. Vad har jag gjort för att förtjäna detta sa jag med en varsam röst. Sakta kände jag hur allting blev mer otydligt och jag kastade mig upp ur sängen. Kallsvettig och alldeles blöt. Jag kände att ilskan fortfarande strömmade igenom mig, men tack och lov var det bara en dröm.

Ja denna OTROLIGT braa berättelse är skriven för Markus, för jag lovade han en liten berättelse ;) Det var meningen att jag skulle skriva en saga men den blev så barnslig så det skippade jag haha. Så jag bjuder istället på en liten aaa jag vet inte riktigt vad är det. Den tog hela typ 3 minuter att skriva så jag hoppas du är nöjd med den nu Markus :P Jag vtt att det är tråkigt när de slutar med att allt är en dröm men jag får väl ändra slutet en annan dag när jag har lust att lägga ner lite mer tid på den.

Annars har det varit en vanlig måndag. Jag sov hemma i Friggesund i natt. Fick åka bil in med Gun i morse och började kl 8, har bara haft matte, och barn och ungdomssjukvård men slutade inte fören kl halv 3. Efter de jobbade jag och Markus projektarbete och sen blev det en Pizza på Amandas. Nu ligger jag hemma och väntar på Anders för vi ska åka och träna lite.

Ps. Jag saknar dig JockePocke <3


Kommentarer
Postat av: Markus

Åh vad speciell jag känner mig nu ;) Alltid lika roligt att läsa det du skriver spec när man har fått det lite tydligare beskrivet innan ;P

Nu ska jag försöka ragga efter en bil som jag kan använda ikväll så jag kan ta mig in till dig :)

2009-02-17 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0