Järvzoo

Idag har det varit en hel dag i Järvsö, vi har varit på Järvzoo nästan hela dagen.
Det var jag, mamma, Jan, Emma och Ilian. Jag tror nog att vi såg de flesta djuren som fanns där, kommer då inte på något speciellt som vi inte såg. Önskar att man bara kunna krama in sig i Björnarna. Dom ser så himla stor och mysig ut. Tänk dit att bara krama sig in i deras mjuka och lurviga päls. Visst låter det underbart  ? :) Som dom gör i filmen Narnia, fast där borrar dom in sig i en stor och mysig lejonman och det ser också så otroligt mysigt ut. Efter att vi var klara på Järvzoo så åkte vi vidare till Torön och åt god mat och drack kaffe. Jag hade faktiskt aldrig varit där ute som jag kommer ihåg men det var väldigt fint där och god mat. 
Men nu sitter jag hemma i Norrbo igen och ska snart åka till Camilla för att senare gå på Vallen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0