Kul på Vallen

Just nu ligger jag uppe i Strömbacka, har nästan just kommit hem från mormor och morfar. Var dit en sväng och sa hej och fikade. Men a som sagt så just nu ligger jag bara i stugan och väntar på bättre tider, nej men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska gå och hälsa på Agnes kanske :)


Näst sista gången var de på Vallen igår och riktigt roligt faktiskt. Började med att åka hem till Camilla och sitta där och prata med henne och hennes mamma. Det var trevligt, synd att vi bara pratade om massa olika tragiska saker hela tiden. Men jag tror att det kan vara nödvändigt ibland. Sen runt kl 10 så gick vi ner till bygdegården och lyssnade på
Per Engman och Tommy Nilsson. Kul kväll :)



Dom 3 snygga kusinerna <3 ^^


Camilla o Tommy o Frida


Camilla och Frida, Tack för igår :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv <3

Nu taggar vi för imorgon !

2009-07-23 @ 21:08:56
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0