Strömbacka dagen!

Idag har det varit Strömbacka dagen, och ni som inte var där har verkligen missat någonting :) En kanon mysig dag fast vi hade regnet på våran sida. Men det blir vad man gör det till, och vi bestämde oss för en mysig dag och så fick det bli. Jag och Agnes har "sålt" gratis lotter, eller a sålt men givit bort sådana, sen har jag sålt lotterier på ved och på en skulptur. Sen blev det lite jobb i våran "cafeteria". Ni som inte var där missade iaf många fina vinster och god mat. Man kunde även se på en "elduppvisning", rida ponny, häst och vagn, lotterier av alla slag, loppis, a jag kommer faktiskt inte ihåg allt som var där ^^ men det var uppträdande, skattjakt, barnteater och lite mer. Mkt kul iaf :)

Och nu ikväll blir det järnvägs med Camilla, sitter där nu och ska snart göra mig lite fin.
Så ikväll ska jag och Camilla ha de KUNG kul och kanske att ni kommer och gör oss sällskap :) eller ?


Ja jag vet inte hur man kan va så snygg men de är hon :) min Agnes <3


Det var mycket folk under dagen i Strömbacka, över 300st iaf :)


Ett av lotterierna var på denna träskulptur,
och på en liten gubbe som inte är påbörjad på detta kort, väldigt fint.


Snygg Timmy :)


Joakim ser måttligt road ut ;)


Mattias tävlade i backstapling som man också kunna göra underdagen,
kan meddela att han ej vann. För det gjorde Carro :)


Men tillslut så trillade han ner ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0