Sommar

Här på bilden är mamma och Jans "torp" i Norrbo :)

Det är nästan lika fint väder idag som det har varit en lång tid. Men det är så tråkigt att man inte kan vara på solen hela dagen utan bara två timmar före eller efter jobbet och då blir det att man hellre gör någonting annat. Fast så borde det inte vara. Så som ni kanske förstår så ska jag snart sticka och jobba. Jag sitter i soffan nu och kikar på "Seven Heaven" haha det var verkligen längesen ja såg de :)

Ikväll blir de troligtvis kul på vallen med mina söta flickor Britta och Evelina, och sen kanske även Camilla :) Så det hoppas jag blir roligt, är egentligen inge sugen men man borde ta vara på de fina kvällarna och det är alltid trevligt att träffa folk :) Ska även sova hos Jocke men nu ska jag snart dra och jobba, ha en fin dag allihopa så ses vi kanske på vallen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0