Sigge Hill

I Tisdags blev det Sigge Hill med Evelina, Britta och med lite övriga söta släktingar . Vi började med att förfesta hemma hos Karin och Stoffe, Matte var även hemma men han svek oss och följde tyvärr inte med oss ut på August. Men det var roligt i alla fall. Vi yngsta av oss hade det i alla fall väldigt trevligt på förfetsen och på vägen ner på stan. Det blev många komiska kort som jag inte tänker visa här. Dom är alldeles för pinsamma och privata. Min kväll blev väldigt lyckad och det hoppas jag att de blev för de andra med.


En blil på mina fina kusiner, Matilda och Hanna :)


Den sötaste av dem alla som ingen kan ha missat, Britta :)


Frida ♥ Evelina ♥ Britta


Frida


Älskar dig Britta

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha ja du endel bra bilder hade jag med :p

2009-07-18 @ 00:07:03
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0