Midsommar



Ja då har ännu en helg paserat förbi. I helgen var de midsommar om det är någon som missat det och de tycker jag alltid är mysigt. Den största delen av helgen har jag spenderat i strömbacka med min underbara släkt. Jag har även varit till ljusdal en sväng och träffat bland annat Lars och Anton. Det var trevligt :) Helgen började med att jag jobbade och sen for direkt upp till strömbacka för att dansa runt midsommarstången, jag, Agnes, Niklas och Jonas dansade hela tiden och skrattade minst lika mycket. Jag saknade såklart mamma och Britta som var tvungen att jobba. Efter att vi dansat klart gick vi hem till lägenheten och grillade och sen for jag till ljusdal. På lördagen blev det dans uppe på badet och det var också väldigt roligt. Jag, Britta, Jimmy och Matte började med en liten förfest uppe på pensioners, sen drog vi vidare hem till mig och fortsatte lite innan vi till slut drog upp på badet. Det var verkligen en bra kväll lite kallt bara men det innebar även att det inte var nå mycket mygg framme och det är guld värt. Runt 1 drog vi hem till matte igen där vi satt och lyssnade på Fredrik som spelade gitarr medan vi försökte sjunga med. Hur mysigt som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0