Onsdag

Igår hade jag och Liam det jätte roligt nere på stan, vi var i rådhusparken och lekte lite och i lekparken nedanför.
Och nu är andra dagen avklarad på sjukhuset och det har gått rättså bra tycker jag. Men jag måste planera in några fler introduktions dagar men det hinnar jag nog göra. Men nu ska jag alldeles strax åka till friggesund till pappa ochhämta bilen, eller jag vet inte om jag ska åka tillbaka till stan ikväll eller i morgon bitte vi får se :)

Måste bara säga att jag vill tillbaka till Alanya, (Britta, sol, bad, crazy horse, knäppa relationer, allt folk ♥,)


Kommentarer
Postat av: B

KULTURKROCK <3

2009-06-17 @ 22:28:03
URL: http://sportnoerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0