Skolan

Nu har jag precis gjort mitt sista prov och sitter i den här datasalen för sista gången i mitt liv troligtvis. Sitter nu och väntar på att Anna ska komma till skolan, för då ska vi äta våran sista lunch och sörja lite för våran sista dag. Vi ska i och för sig hit i morgon och ta farväl med alla andra treor men a då kommer vi vara upptagna med andra saker och tankar. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag förstår inte riktigt hur det känns så väldigt sorligt efter alla motgångar man har haft i skolan och efter alla jobbiga timmar man har spenderat både här och hemma på att plugga. Men a det är väl bra att man nästan bara minns de bra sakerna i alla fall.

Ne nu ska jag träffa Anna och förhoppningsvis hinna träffa Jocke en sväng. ♥
Skriver kanske något mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Enström

sådär tänkte vi också! "nu är det sista gången vi gör det och det.." :)

2009-06-14 @ 10:30:19
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0