Sommarkväll

Nu är det bara att njuta av alla fina kvällar, och försöka att ta vara på sommaren. Det är synd att jag jobbar precis varje dag men jag ska ändå försöka att vara ute innan och efter jobbet så mycket som möjligt. Det här har jag verkligen längtat efter hela vintern och äntligen är de varma sommarkvällarna här ♥ Så nu ikväll har jag suttit uppe på blåsåsen och tittat på när pojkarna spelat lite fotboll även kallat "arsel". Sen har jag även varit med och spelat lite Volleyboll, väldigt kul :)
Tidigare idag har jag jobbat på dellengården, skrivit in mig på arbetsförmedlingen och städat ur lite i lägenheten.


Min älskade Joakim <3


Här spelas det för fullt, måste tillägga att bilderna är fina
för vara knäppt med en mobil :)


Sommar sommar sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0