Sool

Idag har jag jobbat mellan kl 07.00-13.30 och efter det så stack jag till fönebo där jag träffade Jocke, Camilla, Henke, Matte, Putte, Jögge, Gurra, Ante, Carro, Agnes och a säkert någon mer med, borde egentligen inte nämna namn för då glömmer man ingen men a det var väldigt trevligt i alla fall. Alla dem låg där sedan i morse men a jag får vara glad att jag fick några timmar i solen i alla fall. Men nu sitter jag bara hemma och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. För så ska vi åka in till Hudik och städa ur det sista ur min lägenhet. Sen får vi se vad som händer ikväll ska troligtvis träffa min älskade Agnes :)

Igår jobbade jag också, men då jobbade jag kväll och slutade inte fören kl 9 på kvällen. Efter det så träffade jag Larga och Jimmi en sväng och sen fortsatte mot Delsbo där jag träffade alla som jag var med på fönebo idag :) Sen var jag chauför ett tag på natten innan jag åkte hem och sov!


Älsklingen och jag ♥


Hos Ante :)


okej ? ^^


PUSS


Super fotografen Frida är i farten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0