Twilight



Shiit aa jag borde ha litat på dig Britta när du sa att Twilight var "förtrollande".
Den är helt otrolig enligt mig, fascinerande. Jag önskade att filmen aldrig skulle ta slut. Och en fortsättning nu på direkten skulle jag inte tacka nej till. Det finns ju alltid ett sätt att få veta vad som händer i nästa film och det är att läsa böckerna. Jag blir så besviken på mig själv eftersom jag vet att jag aldrig skulle orka det. Men a vi får väl se hur jag gör. Jag tror tyvärr inte att alla skulle gilla Twilight, det är nog en liten speciell film men som är som sagt enligt mig underbar!

Förlåt lovade dig Britta att vi skulle se den tillsammans, men den lockade så mkt igår ^^ och du har ju sett den!
Men vet du vad, vi kan se den igen snart tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0