19år

Ja då var man 19 år då, gud vad tiden gå fort :) Men det blev en lugn och skön dag och tack alla som kom, ni är så himla söta. Och tack alla andra som gratulerade mig, och måste ge ett extra tack till min vän Jimmi som var hur söt som helst, det är inte alla som får ett blommbud hem till dörren. Tack Jimmi, så gulligt! Men ett litet Grattis till mig då :)



Nu har veckan börjat igen och a som jag alltid skriver så har jag till största delen bara jobbat. Eftersom de inte händer så mycket i mitt liv så tänkte jag bra visa lite bilder sen vi var i fönebo sist och sen träningen idag :)


Var bara och kikade på träningen idag, men ska nog börja träna igen snart
men a vi får se när jag får tillbaka lusten och orken. Men just  nu har den svikit mig!



Var i Fönebo för några dagar sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0