Student och Bal

OJ vilken helg, den har varit helt underbar det är en helg som jag aldrig kommer att glömma. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om den faktisk, finner inga ord just nu så det är nog bättre att visa alla de fina bilder som finns :) Det är i alla fall den mest minnesvärda helgen någonsin skulle jag gissa på.

Men en liten snabb tillbaka blick:
Fredagen:
Åkte till Ida på champangefrukost kl 7 där åt vi lite smörgåstårta och jordgubbar, och självklart drack vi champange med. Runt kl 9 gick vi upp till skolan, där alla 3:or samlades i Aulan för att sjunga lite och lyssna på tal. Sen blev vi bjudna på mackor i matsalen. Slutligen samlades vi i klass rummet där vi fick våra betyg och gav lärarna blommor. Sen var de dags för oss alla att ta oss ner till glysis för att bege oss ut på stan i studentåget och skrika lite och fira. Inge regn på hela tiden inte när vi gick i tåget och inte i borgaparken så vi hade verkligen vädret på våran sida. Efter att vi hade varit i borgaparken så åkte vi 5 tjejer en amerikanare runt runt på stan och sjöng och det var verkligen kul, kl 4 skulle vi vara i Delsbo för då hade jag och Elina studentmiddag hemma hos Jonny, där fick vi presenter och åt lite mer smörgåstårta :) 
Tack för alla fina presenter ♥ Sen åkte vi tillbaka till stan och festade vidare inne på stadt. Det blev en kanon kväll!



Två bilder sen champangefrukosten :)



Lördagen: Uppe med tuppen, kl 8 var de dags att hoppa in i dushen och dra på sig kläderna för att gå ner till Red Head för att göra i ordning min balfrisyr. Där satt jag i ca 2 timmar och var inte den piggaste, men blev den finaste, haha nerå men blev väldigt nöjd :) hon bjöd mig på coca cola och på godis. Även att min underbara bror kom förbi och gav mig lite frukost och det satt verkligen perfekt i min tomma mage. Tack för de :) Ja och när jag var klar runt kl 11 så kom mamma och hämtade mig och vi får hem mot Bjuråker för då var de dags för studentfotografering med Madde. Fotograferigengick bra och jag hoppas på några fina bilder. Sen blev det hem till Norrbo och äta lite mat innan vi skulle vidare till Hudik för att kvart över 5 hade klassen fotografering inne på folkan. Ungefär halv 6 kom Carl dit och då började vi mingla runt, vi fastnade på hur många kort som helst tror jag. Sen kl 7 började vi gå in på folkan och då började festen, med massa mat, dans och underbara människor. Underbar kväll :) som aldrig glömms ♥ Tack!




Kommentarer
Postat av: Emma Backman

Det var helt underbart <3

Man kommer aldrig att glömma dessa 2 dagar.

BTW vad fin du var.

2009-07-24 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0