Dagen innan studenten :)

Nu är det riktigt nära. ligger här i sängen och funderar på hur allt slutar. Men nu när jag tänker tillbaka på den sista terminen så är det synd att klaga, jag har varit ca 3 veckor i Colombia och 3 veckori England, och allt tack vare skolan. Sen har även de här 3 åren gått riktigt fort nu när man tänker tillbaka, jag minns verkligen första dagen på gymnasiet som om den vore igår.
Idag har jag även gjort mitt sista prov och det kändes bra, allt är nu klart, nu är det bara en överladdad mrgon dag som vantar oss studenter. Skakliva upptidigt i morgon för kl 7 ska vi vara hemma hos Ida dit vi är bjuden på champangefrukort. Efter frukosten så ska vi vandra upp till skolan där vi ska vara klockan 9. Det kommer bli en helt underbar dag i morgon med många blandade känslor.

Ne men nu måste jag sova på saken och få lite skönhetssömn och vakna i morgon med ett glatt humör som ska hålla hela helgen ♥  Men Grattis till alla Studenter, vi ses i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0