Dag 12, äntligen helg

Grattis Evelina, idag är det din dag :) 
Hittade en väldigt fin bild på oss två.
Här har vi två väldigt stolta flickor med dagens fångs i handen.




Ja nu är det äntligen helg igen och det känns väldigt skönt. Idag har gått bra på jobbet men allt var ungefär som vanligt. Det var lite pinsamt för jag somnade på lunchen i personalrummet, men är man trött så är man. I helgen har vi ganska mycket planerat. Ikväll ska vi gå ner och sätta oss på någon pub, det ryktades om karaoke så vi får se om vi får det roligt. Och i morgon ska vi åka till Torquay igen och gå runt och shoppa lite där tänkte vi, det var ett mysigt ställe så det kan bli skönt att få lämna Newton Abbot ett tag. Sen på söndagen har Brian våran värdefamilj lovat att ta med oss till Darthmoore som är om jag fattade det rätt en nationalpark med vilda hästar och sånt. De sägs att det är väldigt fint så jag hoppas på det :) Men jag skriver säkert någonting mer i helgen.

Kommentarer
Postat av: Helena Brandt

Men gud vilken gullig bild. Hoppas du har det super. Kram

2009-03-20 @ 21:40:31
Postat av: Evelina

Men tackar gumman :) Otrolgt snygg bild på oss du :p <3

2009-03-22 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0