Dag 6 i England

Dagarna går väldig snabbt, eller tiden på jobbet går ganska långsamt men i helhet så går dagarna snabbt. Idag har jag varit med 3-5åringar igen, fast på en annan avd för de är uppdelade i 2 grupper på grund av att det är så många. Det har varit ganska roligt idag men ändå rätt så jobbigt, kan lova att barn i den åldern har väldigt mycket energi och är väldigt högljuda. Men vi har hunnit med att rita och läst böcker, vi har även hållit på med en skit cool färg av nå slag. Jag vet inte hur dom gjorde i ordningen men den låg i en burk, den såg helt flytande ut som vilken färg som helst men när man tog på den så var den typ hård och seg och när man drog fingrarna igenom den och tog upp lite så rann allting av en som vilken flytande färg som helst. Färgen blev nästan som trådar av nå slag. Ja alla har säkert hållit på med sån färg förr utan jag, så ni vet kanske vad jag menar :) Cool var den i alla fall, lite fascinerande liksom. I morgon ska jag få vara i "big baby room" och den är barn mellan 14 månader och 2 år tror jag. Och det ska verkligen bli jätte roligt så det ser jag fram emot. Älskar barn i den åldern.

Ikväll var vi ner på en pub och träffade lärarna för sista gången innan de reser hem till Sverige, vi pratade lite om hur veckan har varit och så. De flesta verkar trivas bra på sina jobb, förutom Fredrik och Elin då men det verkar även bli bättre och bättre där med. Så får hoppas på det.

Nu ska jag sova så jag orkar med den sista dagen på arbetsveckan. Kan lova att det ska bli väldigt skönt med helg nu. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0