Dag 7

Ja idag var det roligt på jobbet, älskar verkligen barn i åldern 14månader till 2 år för dom är verkligen jätte härliga :) Annars har väl dagen varit som alla andra dagar. Idag firar dom "red nose day" här och de innebär typ a jag vet inte men att dom samlar in pengar till väl görande ändamål och de har typ kläderna ut och in och bak och fram plus att jätte många klär ut sig.
Nu har vi precis kommit hem från puben eller vi har hunnit besökt ganska många pubar ikväll. Det har varit trevligt. Synd bara att jag har feber och inte kan vara så jätte social, jag känner mig mest trött. Fast i morgon tänker jag inte vara sjuk längre för det orkar jag inte för då ska vi åka till Exeter och kolla lite vad det finns att göra där. Jag är faktiskt lite shopping sugen så vi får väl se vad de har att erbjuda. Men nu ska jag och Fredrik gå ner och sova så vi orkar upp :) Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0