Dag 8 i England

Fy, den här dagen har varit den jobbigaste på hela resan. Jag mådde rätt så bra på morgonen då vi bestämde oss för att åka till Exeter. Men under tiden i Exeter blev febern bara högre och jag sämre. Känns inte som alvedonen hjälpte någonting men det gjorde den säkert. Så det var jobbigt att gå runt i affärer med högfeber. Sen när vi äntligen kom hem så gick jag direkt och la mig och sov, jag fick en värmekudde med vatten i av värdefamiljen och det var det underbaraste på hela dagen, sen ligger jag i sängen så länge jag kan. Förlåt att jag klagar men jag hatar att vara sjuk när jag är borta. Önskar jag hade min mamma och pappa här nu som kunna ta hand om mig. Saknar er.

Några bilder sen Exeter.

En sjuk Frida


En kyrka med massa folk, väldigt fint där


Och lite saker som jag köpte i Exeter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0