Dag 9 i England, söndag

Nu mår jag äntligen lite bättre. Har ingen feber längre och det är skönt, nu är det bara huvudvärken som ska försvinna. Men jag är väl lagom frisk tills i morgon då jobbet börjar igen. Sjuk fredag lördag och söndag och frisk när man ska jobba det är ju bra planerat. Ne men det är bra att jag inte missar någonting av praktiken i alla fall för jag måste ju få ihop mina 15 dagar. Idag är de ca 20 grader varmt och strålande sol. Det är inte ett moln på himlen. Så det är verkligen underbart ute, riktigt sommar väder. Fast jag har inte varit utanför dörren nästan. Satt ute nyss på balkongen och åt lite lunch och det var skönt. Vi får väl se hur dagen blir kl är ju faktiskt bara 4 så vi hinner kanske hitta på nå senare om jag blir piggare. Just nu sitter jag vid datorn, Fredrik vid tvspelet och Elin läser en bok så vi tar de väldigt lugnt.
Hörs nått mer ikväll kanske.


Så här ser våran utsikt ut. Det är mycket finare i verkligheten än på bild.
Gräset är jätte grönt och fint och här ser man den klarblåa himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0