Dag 13 Torquay & Karaoke kväll

Idag har vi varit i Torquay hela dagen. Det har varit en jätte fin dag. Det har varit den varmaste dagen hitils. Det har verkligen varit som en jätte fin sommardag. Det har varit varmt och skönt och ingen blåst. Så idag har jag bara haft leggins med en t-shirt till utan att frysa. Nu börjar man verkligen bli bortskämd med att inte behöva klä sig varmt, så när man kommer hem till Sverige igen kommer man väl frysa ihjäl eller nått sånt. Idag handlade jag inte nå mycket, jag handlade bara en klänning. Den var jätte fin. Men Mårten och Fredrik handlar som galningar, men det är verkligen billigt nu massor med rea. Ikväll får vi se vad som händer.

Här sitter några av oss och äter sin lunch ute i sommar vädret :)



Igår
kväll hade jag faktiskt väldigt kul, det tror jag att de flesta hade. Jag Fredrik och Elin gick ner till en pub vid halv 9 tiden. Där nere satt de flesta andra Svenskar med. Som jag skrev igår så var det karaoke där. Så det var många som gick fram och sjöng, vissa sjöng bättre än andra om vi säger så men det är alltid roligt att höra folk som är duktig men det är även roligt att höra folk som är mindre bra. Fredrik och Mårten var uppe och sjöng säkert 3-4 gånger i alla fall. Och jag och Elin var upp en gång med Fredrik och sjöng Country Road. När jag stod där så upptäckte jag att jag kunna låten från början till slut så det var roligt. Fast det var bara Fredrik som hördes tror jag, men det var lika bra eftersom jag inte kan sjunga haha :) Men jag vågade i alla fall. Vi spelade även biljard när på puben och det var roligt. Det är så synd att man nästan aldrig spelar biljard. Så gårdagens kväll bestod att sång, ståhej och biljard. Väldigt trevligt.


Jag nere i mitt rum innan vi gick ner till puben.

Spelade biljard mot Mårten, det var väldigt jämt :)
Men jag ska erkänna att jag satte 8:an i fel hål så tyvärr så förlorade jag.

Jag och Fredrik när vi sjöng karaoke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0