Stadt

Söndag, åh jag älskar söndagar för de brukar alltid vara lika skön :) Jag och Britta fick en sov kompis inatt, Erik Högberg lånade mitt golv. Tycker faktiskt lite synd om honom för de är inte de skönaste. Men jag försökte förvarna honom. haha. Men idag har jag och Britta iaf kollat på Vasaloppet och fem milen eller Britta kikade nog lite mer än vad jag gjorde. Jag ska erkänna att jag somnade i slutet av Vasaloppet. Vi låg i sängen tills kl halv 3 då vi skyndade oss upp för att hinna med bussen hem mot Delsbo. Kl 5 så hade jag träning i grushallen. Eller a jag trodde jag hade träning kl 5 men tydligen var det klockan halv 5 så jag kom en halv timme försent ^^ men den bjuder jag på. Så nu sitter jag hemma hos Joakim och väntar på att han ska komma hem. För han är i Hudiksvall nu och gratulerar sin Kusin.
Ska även tillägga att Albin skulle ha fyllt år idag, det är min gamla katt som jag saknar. Han skulle ha fyllt 8 år idag. Grattis lill vännen <3



Men igår var jag iaf på Stadt med Britta, Vi började att göra oss i ordning hemma hos mig innan vi gick vidare till Erik och Robin, sen vidare ner mot stadt och det blev väl en helt okej kväll. Jag har haft roligare där men de var lite väl mycket folk där igår. Fast det är ju alltid roligt att träffa alla underbara människor :) Tack för igår.





















Jimmy och Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0