Fotboll

Ikväll blev det väldigt mysigt iaf. Jag skjutsade som sagt Joakim till Ljusdal på nattcupen. Vi kom dit runt kl halv 7 och deras första match var inte fören kvart över 8 så jag åkte hem till Stina Bäckling en sväng och träffade henne. Dom bodde verkligen jätte fint. Sen så tog jag med mig henne till Slottegymnasiet där cupen höll till :) Jag hejade såklart på Ropa de Baño, men tyvärr gick de inte så bra som vi hade hoppas på. Dom spelade faktiskt väldigt bra, men åkte som alltid ut på nå skit. Dom skulle ha gått vidare om inte Joakims mål blev bortdömt, men de har alltid samma tur med domarna. Så det sluade med straffar mot ABK killarna och där gick de som de gick. Men jag tyckte iaf att dom va bäst och snyggast ;) Och jag träffar ju inte direkt Stina varje dag så det var grymt kul att få hennes sällskap :) Sen nu runt halv 2 så åkte jag och Joakim hem och myste ner oss i sängen :) Godnatt!





















Finaste -v-

Kommentarer
Postat av: Stina

sjukt mysig kväll hörrudu! :) <3

2009-03-05 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0