Fotboll

trött trött trött...
Idag har jag bara tagit de lugnt och kikat lite på fotboll. För de var cup på badhuset igen. Ropa de Baño kom enda till final men där tog de tyvärr stopp. Dom förlorade mot ABK pojkarna igen. Det var mycket tragiskt men det blev en väldigt spännande match. Slut resultatet blev 7-6. Efter fotbollen blev det en pizza på Amandas med Jocke och en kompis till honom. Sen vidare mot Delsbo.


Jocke, Pelle, Haime, Johan, Nenne, Joel

 

Igår
träffade jag Simon Liw för första gången på typ 1år. Ne kanske inte riktigt 1år men a det var verkligen längesen. Vi gick ut på Frigge och jag, Jocke och Agnes  följde med Simon och Mårten när de skulle äta Pizza. Senare gick vi hem till Agnes och spelade lite kort. Sen blev de lite brådis för min del för jag skulle in till Hudik ch träna. Så vi fick säga hejdå till folket och bege oss hemåt. Hade träning på glysis med Näsviken och de var roligt. Det är verkligen stor skillnad att träna nu när vi äntligen är många på träningarna. Och det är skönt :) Efter träningen hämtade jag upp Annica på stationen och vi åkte hem till mig och gjorde oss lite i ordning inför utgång. Julia kom också förbi en sväng precis innan vi åkte till Malthe. Där var det många trevliga människor och jag hade roligt. Tack för det! Slutligen blev de bockarna och sovdags.

 
David och Mattias


Frida och Marcus


Jesper och Julia


Annica och Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0