Barnen

Äntligen har jag fått träffat mina älskade barn, det gör ont i hjärtat att veta att det dröjer länge tills nästa gång igen.
Men ni ska veta att ni betyder allt för faster ♥
Men snart är allting över och då har vi massor av tid tillsammans och vi ska leka tills vi somnar.

Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små.


Man ser verkligen hur lyckan lyser i ögonen ♥ det gör mig lyckligt!


Tuvali den vackraste ♥


Fasters älskling ♥
Jag skulle kunna lägga upp 1000- tals bilder på er för dom gör mig så glad,
det finns inga som är så underbara och fina som er,
men det är väl ingen som orkar sitta och titta på alla dem bilderna ^^ Så jag får hålla mig till de här bilderna.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Smilbanden dras uppåt så fort man ser dessa vackra charmiga glada barn! Man blir alldeles varm i hjärtat. Kram.

2009-05-25 @ 07:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0