Fredag

Äntligen helg, fast jag ska inte klaga på skolan för de känns som jag knappt har varit där den här veckan, väldigt lugnt faktiskt. Idag har det blivit en sådan här jätte jätte lugn Fredag, började med att jag gick till skolan och när jag kom dit så fick jag vet att vi var ledig (väldigt kul) så då åkte jag ner på stan och köpte lite saker sen så skjutsade Erik hem mig till Norrbo :) Tack för det, även Linus och Patrik var med. Sen blev det Tacos med mamma, jan och Andreas och vi kikade lite på "så ska det låta". Runt kl halv 11 stack jag till Joakim och sov där :) mys!


En väldigt gammal bild på mig och Älsklingen sen vi var i Bulgarien. 
(bara för att jag längtar hjäl mig till Turkiet ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0