Karnevalen





















Ja då var karnevalen över och det var bland det roligaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag och Anna klev som sagt upp tidigt och gjorde oss i ordning och sen strax före 11 så gick vi ner till glysis och träffade några ur klassen och gjorde i ordning våran snygga vagn. Det kändes som vi åkte lastbil i evigheter innan vi kom fram till borgaparken, men de var grymt roligt iaf :) och alla var så himla snygga. Efter det gick jag hem till Johanna och vi la oss och sov lite granna och det var grymt skönt. På kvällen fick jag först komma hem till en tjej och där spelades lite gitarr och det var trevligt, sen gick jag patrik och Norling hem till norling och där lekte vi lite med hans grannbarn och det var mysigt :) så söta. Sen blev det stadt och det blev en väldigt lyckad kväll, tack för alla som gjorde den bra!


Njuter av solen


lite party i solen


En party bild på mig och patrik när han hjälper mig med gitarren :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heelt sjukt kul var det igår.. Klassen är ju så otroligt stygg haha !

2009-05-24 @ 14:04:32
URL: http://snoppoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0