LångLördag

Idag har det varit typ världens längsta lördag, men sånt gillar vi för då går inte helgen lika fort. Lite av anledningen tror jag är för att jag klev upp rättså tidigt, för kl 9 skulle jag vara på plantskolan i Friggesund. För idag har vi i fotbollen tjänat lite pengar genom att rensa plant. Tyvärr var vi bara 1/3 av laget där men vi gjorde så gtt vi kunde och vi hann med rätt så mycket faktiskt. När jag kom hemfrån plantskolan strax efter klockan 1 så skyndade jag mig in i duschen för klockan halv 2 kom min älskade Britta till mig för då skulle vi till Jimmy.



Där var vi ett helt gäng som åt tacos och hade det trevligt :) Tack för det mina vänner. De flesta på Jimmys lilla kalas skulle vidare mot forsa och festa lite så jag och Britta bestämde oss för att skjutsa dit några och sen fortsatta mot stan för att diska och plocka ihop lite i min lägenhet.




Och det gjorde vi ckså så nu är det fint i min lägenhet till dem har visning i morgon. Får väl hoppas att killen är intresserad så de får hyra ut den. Tr det eller ej men jag har faktiskt hunnit med att åka gocart med ikväll. För Linus och Patrik frågade om jag och Britta ville med att åka och de ville vi, eller a iaf jag men Britta kollade på iaf och knäppte några fina bilder.



Och nu ligger jag faktiskt hemma i Joakims säng och väntar på att han ska komma hem och krypa ner breve mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0